- Data: 2013 10 gegužės
- Kategorija: Darbų portfolio
- Tag: Reklaminės priekabos
Šilta istorija
Vilnietei Daivai pakirto kojas supratus, kad prie jos darbovietės atvežta priekaba su tentu – tai jos vaikino Algimanto piršlybos.
Kūrybiškas jaunikis iš Vilniaus sugalvojo savo išrinktajai pasipiršti netradiciniu būdu: jis išsinuomojo mobilią reklamos paslaugas teikiančios bendrovės UAB NTSL reklaminę puspriekabę, pasigamino tentą, ant kurio užrašė žodžius „Pasakyti „myliu“ užtenka tik akimirkos, o parodyti, kaip, reikia viso gyvenimo. Daiva, ar būsi mano žmona?“
Kai priekaba su tentu sustojo po Daivos darbovietės langais, matėsi tik pirmoji žodžių dalis apie meilę, o antroji – su klausimu apie sutikimą tekėti – buvo uždengta.
Daivos teko laukti ilgai, buvo beprasidėjęs lietus, tačiau prasisklaidžius debesim, išėjo į lauką, buvo iškart atidengti žodžiai „Daiva, noriu, kad būtum mano žmona“?
„Tuomet pribėgo Algimantas su žiedu ir pasipiršo kaip tikras mačo. Buvo itin daug emocijų“, – sakė piršlybų organizatorius Emilijus Žalkauskas.
Daiva ištarė „taip“ – laimingajai porai linkime smagių vestuvių!