Spauda apie mus VežėjųGidas.LT
Šiemet dešimtmetį švenčianti bendrovė NTSL, valdanti projektą vezantireklama.lt, penktadienį nustebino visuomenę dar vienu originaliu projektu – suorganizavo piršlybas.
Kūrybiškas jaunikis iš Vilniaus sugalvojo savo išrinktajai pasipiršti netradiciniu būdu: jis išsinuomojo mobilią vezantireklama.lt puspriekabę, pasigamino tentą, ant kurio užrašė žodžius PASAKYTI MYLIU UŽTENKA TIK AKIMIRKOS, O PARODYTI KAIP, REIKIA VISO GYVENIMO. DAIVA, AR BŪSI MANO ŽMONA?
„Atvykome į vietą, kur dirba būsimoji nuotaka. Ji, žinoma, nieko nenumanė apie tokį būsimojo vyro veiksmą. Kai sustojome po langais, matėsi tik pirmoji žodžių dalis apie meilę, o antroji, su klausimu apie sutikimą tekėti, buvo uždengta. Kai pamatėme į lauką išeinančią merginą, iškart atidengėme žodžius AR BŪSI MANO ŽMONA. Tuomet pribėgo jaunikis su žiedu ir pasipiršo kaip tikras mačo. Buvo itin daug emocijų“, – sako vezantireklama.lt savininkas ir piršlybų organizatorius Emilijus Žalkauskas.
Comments
No comment yet.